lördag 7 februari 2009

Värmeljus!


Nu har jag varit och handlat värmeljus och långaljus.
Jag höll på att gå upp i atomer i går kväll bara för att jag satt "ljus" lös ja menar en fredag kväll när man ska krypa upp i soffan och njuta av lite fika och titta på Let´s dance.Mörkret har infunnit sig och det har slutat snöa utanför fönstret ska nu bara ladda med värmeljus sen så är allt ganska perfekt faktisk, kollar i köks lådan neeej dom är slut vad göra jo rusar runt i lägenheten och rensar alla platser som har värmljus t.ex badrum, arbetsrum, sov rum men det blir inte så många ljus tända iallafall inte på alla ställen jag vill ha det på i vardagsrummet...
Jag tänkte nästan sätta mig i bilen och åka och handla men det kändes inte så bra att behöva klä på sig en massa kläder och sedan masa sig ut i en kall bil bara för några små ljus nej där fick jag ruska om mig själv och sätta mig lugnt ner och försöka tycka att det va ganska ok ändå, men jag va inte hundra nöjd med detta så jag lovade mig själv att inte hamna i denna situation igen, så nu har jag handlat ett gäng med ljus och nästa gång det bara är typ 10 kvar så är det bara att in handla en ny omgång.
Ni ser vilka fredags bekymmer jag kan ha haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails