söndag 15 februari 2009

Paketet!


I går när jag va på min dagliga skogs promenad med Frans, så beslöt jag mig för att packa in den hala vintern och ge bort den till nästa säsong, jag har helt klart ledsnat på detta hala väglag som även finns nu i skogen, man kan inte gå någonstans nu utan att vara livrädd för att halka och med dessa långa smala ben som jag nu har fått i min ägo så är det inte så lätt att hålla sig upprätt, det blir som Bambi på hal is, eller en gammal gumma som ströpplar fram försiktigt och lite knackigt kanske dax för broddar.


Nej gör som jag , gör ett paket du med så får vi ihop ett gäng så har vi nog snart lyckats med att få fram våren och värmen igen...

2 kommentarer:

  1. Careful what you wish for... Du har ju snälla barn som inte vill att mamma ska ramla. Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag har gjort ett bildlikt paket av vintern haha...Inte önskat mig i ett paket hihi.pusss

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails