måndag 16 februari 2009

Min dag!


Det som styr min dag i dag är mina drifter och begär...

Kan med handen på hjärtat sägas att dom styr nog mig varje dag!!!!



Måste gå upp i sådan god tid att jag i lugn och ro får sitta ensam och dricka mitt kaffe och vakna till liv inför dagens förväntningar samla ihop tankarna fundera över dagens jobb, vad som ska göras eller bara tomt glo ut genom fönstret liksom ladda batterierna har jag folk i huset så vaknar jag garanterat först, helt otroligt. Hur kan kroppen känna????? att nu min vän så är det bäst att du kliver upp om du ska få din egen tid, hur kan kroppen veta??? att du nu har en timme på dig att morna dig i din ensamhet innan alla har gått upp eller den som sover här med mig...



Morgonen är så himla fantastisk, att bara få njuta av den själv liksom äga den stunden jag har lite monopol på den tiden i min värld, jag blir så god och glad hela dagen , när jag äger min morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails