tisdag 3 februari 2009

NOX!


NOX Restaurang & Cocktailbar!





Kör nu sin sista vecka, stället är nu sålt.

Jag han inte mer än att få en kvick känsla av denna lilla oas på Grev Turegatan i sth.

Stället är helt fantastiskt både i miljö personal ja hela konceptet är så rätt.

Har du möjlighet så gå dit, för du har bara denna vecka på dig.

Och jag lovar att du kommer att få uppleva något som ytterst få ställen har att erbjuda.

Man kan prata om kärlek vid första ögonkastet, så det är med stor sorg som jag kommer att säga adjö...

Det är inte första gången jag blir förtjust i något som bara sen försvinner och då menar jag inte kärlek till någon annan person utan små kanske obetydliga saker som både är tabart el ätbart
om det nu inte finns något ord som heter tabart så förstår ni nog vad jag menar...haha

Nej på med vinterkappan klä dig lite nice och ta och kika in på NOX ät kanske en bit mat el häng lite på övervåningen i baren kör några moves till bra musik el bara va, njut denna sista vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails