onsdag 11 februari 2009

Korv gryta!


Dagens måltid består av Korv med en massa olika grönsaker så snabbt fixat det kan inte ta mer än 15 min att färdigställa det gillar jag eftersom jag alltid väntar till hungern har satt in och börjar då bli skakig och lätt retlig.

Till detta har jag köpt en påse wokgrönsaker färska (eftersom jag är själv så är detta bra lite av varje färdig skuret) och sedan har jag även lagt i broccoli buketter och Asterix potatis (fast sort) kryddat ordentligt med chili och lagerblad blandade sorters peppar och lite havssalt och en klick smör aldrig fel med lite fett i maten...
Häll i alla ingredienser i en kastrull med lite vatten som när du kokar potatis, avsluta sedan detta efter att grönsakerna är nästan klara
med att lägga i korvbitarna låt detta sedan sjuda upp ett par minuter.
Och sedan ät som bara sjutton gärna med senap och hård smörgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails