torsdag 19 februari 2009

Bil fixardag!!


Strax ska jag iväg på en lunch med en gammal vän, tänkte försöka få med mig honom till OK självfixarhallen ha ha.


Han kanske tycker att det är en kanon rolig sak att få göra på sin lediga dag, hjälpa mig att pyssla om bilen för begynnande besiktning?!.

Skulle behöva tvättas och sedan måste jag få fast en sido list som har lossnat och ligger i bagageutrymmet, sedan vill inte min ena bakdörr öppnas helt.


Gångjärnet i bakdörren fastnade liksom under den förra kalla perioden vi hade och då gick den inte att stänga efter att ha öppnat den???? utan en skopa våld ujuj jag tog ett bestämt tag i dörren och tryckte till.


Efter detta så vill nu inte dörren öppna sig helt, och nu kommer ju besiktningen och dom kollar ju bältena i bak och därmed kommer dom att öppna dörren, och märker dom att den inte öppnas mer än till hälften så gillas nog inte detta...
Så med lite tur blir det blåkläder och gummi stövlar på idag.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails