tisdag 10 februari 2009

Sovande Fötter!


Inte bara fötterna . Jag passar nu på att smyga in till datorn nu har Jerry somnat framför Tv:n åtminstonde för en stund (han är en natt uggla) så när jag väl har krupit i säng så vaknar han väl upp igen och tycker att det är helt ok att krypa ner i badkaret för att sedan komma på att han är sugen och då är det inte en macka vi pratar om nej MAT ska det va stekpannan fram fixa till en fläskfile med klyftpotatis kanske...Men först badet som då måste vara så varmt att hela huset immar igen och då måste han öppna ytterdörren för han får ju inte luft, men vid det här laget har jag vaknat och är ganska irriterad och upplyser honom om att i detta huset funkar inte dina dygnsrytmer men jag masar mig upp eftersom jag har ju vaknat och lukten av mat får mig att bli nyfiken och när jag väl är uppe så kan jag lika bra äta med honom sen har jag blivit pigg och inte vill el kan sova men dååå ska Jerry gå och lägga sig både mätt och nöjd och glad han förstår inte ett dugg varför man inte vill ha detta beteende i sitt hem när han kommer på besök haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails