tisdag 17 februari 2009

Öken!


Satt i sena natten och gick igenom resor på nätet, trots att jag så sent som i dec var på sol semester med Petra så känns det att det skulle sitta fint just nu med en trip igen, jag brukar försöka komma iväg och åka skidor denna tid på året men i år känns det inte så aktuellt...

Har varit ovanligt trött på vintern.


Idag måste jag försöka få tag på flera stora påslakan, jag la in mina dun täcken för en tid sedan i garderoben och köpte ett syntet så j..a stort och skönt, men nu sitter jag och inte har påsisar så det finns byte??? så när jag har tvättat så måste jag invänta torkning innan jag kan bädda igen haha.


Petra har ett likadant så jag pratade just med henne i telefon och hon berättade att hon nu har samma problem, hon varnade mig för att ta fram det gamla täcket igen för det hade hon gjort och det va så litet så det kändes som ha ett litet badlakan över sig när hon sov hahah. Snacka om Öken.


Och det låter ju inte så mysigt, så dagens shopping blir påslakan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails