lördag 21 februari 2009

Melodifestivalen deltävling 3!


Efter att nu ha lyssnat och tittat på melodifestivalen del3 i kväll, har jag även tilllagat en sen middag , som tur är så kan jag stå i köket och laga mat men ändå han konakt med vardagsrummet där tv:n står, och fikat och ätit kakor, så nu är jag åter mätt och belåten.

Så tycker jag att EMD och BWO va nog bäst gillade också Rigo & The Topaz sound feat Red Fox.
För mycket med Velvets prinsses liknade klänning, inte bra?!?!
Trots att jag va kär i Rickfors när jag va ung så hjälpte det inte upp hans placering för mig. Men låten va ok.

Kul att EMD gick vidare till globen nu hoppas jag på att BWO kommer efter i andra chansen.
Nu ska jag fika lite mera och kurera min huvudvärk ajajaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails