fredag 13 februari 2009

Eldkvarn i norrtälje i kväll!


Sitter nu här vid datorn igen...

Ska få i mig lite middag snart och sedan måste jag fixa till mig för kvällens event.


Tänk nu sitter jag här med två biljetter till Eldkvarn i kväll på Glaset´s Teater.

En godvän ringde nyss och erbjöd mig dessa , trist att jag nu ska på en annan konsert så vill någon ha två bilj så hör av er snabbt.


Man kan tro att jag inte gör annat än går på konsert ha ha men så är det tyvärr inte önskade att de vad så...

Men denna vecka har varit otrolig när det gäller det.


Så vill du gå? så måste bilj hämtas på ett ställe före klockan 21:00.

Och sedan är det bara att springa iväg och njuta av Plura och gänget...


Med lite tur så kanske jag dyker upp på eftersläppet, när jag har varit på den andra konserten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails