fredag 20 februari 2009

Sofftumlare!


Nu har man satt på kvällsfika, bryggaren står och små hostar och skvätter ut sina droppar...

Och jag känner mig så laddad för en mysig tv kväll med mig and my self...

Jag skulle kunna ta en Whisky till Let´s Dance men just nu känns det som det blir lite kaffe med godis avrundar senare med en apelsin.

Jag kommer nog istället att tumla runt i soffan skoja lite?!?!

Visst blir man lite avis på friheten att bara få vara...

Men sen kommer kreativiteten på natt besök som så många gånger förr, -Ja, hur blir det då???

-Jo, man måste bara masa sig ur tumlet i soffan med godis i hela ansiktet för att sedan samla ihop sin kropp och bana sig in på kontoret där han sitter och trummar och tycker att man har lekt färdigt.

Life is a bitch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails