måndag 16 februari 2009

Fixa lite!!!


Sorry, att det förra inlägget har hamnat på dagens fast det va gårdagens???

Jag tyckte inte bilden passade som jag hade tidigare så då skulle fixa till det, ha ha sagt och gjort när jag då skulle redigera så gick det så bra att jag radera allt inte bara bilden, så då blev det att stoppa in det på dagens inlägg, ni ska ju inte tro att jag är lite slö och plockar inlägg från föregående dagar så jag ska slippa plita ner något nytt!!!!!! aaah meeen, -Nej,...fy vilken tanke?

Skulle ju inte falla mig in, lite pinsamt om någon ambitiös läsare kommer på mig när hon/han bläddrar igenom alla tidigare inlägg.


Nu till ordningen, trist kväll i kväll jag har denna dära "tvättstugeeländet" igen.


Jag tycker inte att det är så roligt att behöva gå och bära på en massa smuts tvätt, för att sedan bära tillbaka allt men det sistnämnda gillar jag när det har landat i lägenheten och en magisk doft sprider sig som en ljuv vind av via reklamen aaaa då är man ju helt nöjd med jobbet.


Så nu ska jag packa ihop lite skittvätt see ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails