lördag 14 februari 2009

Melodifestivalen!


Måns äger, kan inte säga annat...

Han tar nog hem detta.

Men det va ett bra startfält överlag många bra låtar i en och samma deltävling, förra veckans tävlingslåtar var ju inte så bra tycker jag.


Själv ska jag nu lägga mig i soffan och slö titta på en film under täcket, det är bara såååå kallt inne i kväll.


När jag skulle gå in på kontoret så låg min Frans älsklings mjukdjur också den föreställer en yorkshireterrier precis som han är, i alla fall så va det mörkt i hallen och jag såg denna mjukhund och tyckte att den låg lite ivägen så jag sparkade till den så att den skulle flytta sig och vet ni vad som hände ????


-Jo, den låg kvar, ops sorry det va Frans som låg på golvet och sov aaaaa nej, jag är inte så poppis nu hur ska jag kunna gott göra detta?..Jag skäms som en "hund" Hoppas att han förlåter mig, jag ska vara så snäll mot honom hela dagen imorgon. Gå i Frans spår han kommer att få allt han vill ha och det blir typ leversnittar och feta långa pinnar och mycket kramar.


Fasiken vad jag mår dåligt av detta.


Som tur vad så var det inte så hård kick, men han blev chockad stackarn. Han sitter just nu i mitt knä och tycker nog att matte har blivit knäpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails