måndag 16 februari 2009

Fult!


Jag är nog lite svag för absurditeter och jag måste erkänna att jag är en stor diggare av det surrealistiska.


Tänk dig en bok man blir nerstämd av! -Jo, jo...jag vet, Det är väl ingen som skulle vilja ha en sådan???.


Jo, det finns det nog visst det.



En bok som bara visade fula saker och då är det inte levande väsen (Människor, djur, växter) jag pratar om utan riktigt fula saker en bit av en huskropp som har ett hål i nedre kanten till höger om ytterdörren som aldrig någon lagar , men man stirrar på den var dag t.ex, eller nått annat riktigt fult ta och titta omkring dig så kommer du nog säkert fram till vad många fula saker det finns.Jag menar bara om du hade hört talas om att det fanns en bok , som om du hade den så kunde du bli så jävla trött och "tömd" att du knappt orkade andas efter bara ett par minuters tittande...?


Tömd på all energi.



Nog f..n skulle du le nyfiket och undra???Nog skulle du försöka att få tag i ett ex? Att sedan boken handlar om något negativt är egentligen en bisak...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails