onsdag 11 februari 2009

Halt!


Nu sitter jag här med gråten i halsen och en kopp kaffe runt min nacke bär jag en nackkrage.

Helt otroligt i dag ska vi åka på konsert Saxons ska spela på Tyrol biljetten betald och här sitter jag...

Det verkar inte bli någon resa för mig, jag halkade igår när vi var i skogen och det knyckte till i korsryggen men jag åkte inte i backen utan lyckades parera genom att jag höll Jerry i underarmen och kameran i den andra handen, ni vet när det händer ops jävlar...osv.

Känns bara så trist, måste även försöka ta mig ut i bilen för att köra honom till bussen idag han har mycket packning och en liten hund i sina händer så han kan ju inte stappla iväg i detta hala väglag till bussen som tar honom hem till Stockholm.

1 kommentar:

  1. Då blir det inget headbangande ikväll,skämtåtsido så tycker jag att det är riktigt tråkigt för dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails