onsdag 11 februari 2009

Rastlös!


aaa, kan inte sitta still i kväll känner mig lite rastlös och det är så kallt inne.

Torkat golvet har jag gjort druckit te har jag gjort och lite mera kaffe har druckits legat en sväng i badet har jag gjort städa mera skulle jag kunna göra men det är för mörkt så det har jag inte gjort promenerat med Frans har jag gjort inte pratat så mycket i telefon har jag inte gjort

Åkte inte in till Stockholm på Saxons heller , det är nog därför känslorna av rastlöshet har infunnit sig ...

Lekt tafatt med mig själv runt soffbordet har jag inte gjort ej heller skalat någon apelsin

mysbyxor på har jag gjort koftan har jag knäppt och knäppt upp har jag gjort sex har jag inte haft

ej heller flätat håret el satt det i tofs har jag heller ej gjort.


Undrar om det är något mer jag har gjort eller inte gjort eller borde ha gjort ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails