fredag 13 februari 2009

Quick Spa!!!


Sitter och äter frukost pulsen börjar stiga kollar in klockan aaah meen, tiden börjar rinna iväg.
Snabbt sätter jag på duschen så det blir lite varmt i badrummet medans jag springer runt och fundera samtidigt över vad jag ska sätta på mig idag kollar ut genom fönstret springer iväg till nästa fönster för att kolla temp ute sen tillbaka till sovrummet undertiden hör jag duschen som inte låter så där inbjudande utan grssssch (typ) stressen stiger oj glömde dra igen dörren till badrummet som ska vara varmt och mysigt när jag kliver in, föser igen dörren med foten älgar runt lite till stannar upp tar en klunk kaffe för att sedan efter mycket om och men ta mig in i duschen, nu är ju jag svag för det lite mysiga och harmoniska ha ha så tillbaka till köket hämtar en tändare måste ju ha ljus hmm , aaa nu så hoppar jag ner i badkaret kollar runt att allt är på plats så på med skrubbvantarna masserar kroppen fort och snabbt så rakningen i ett huj duschar åter av mig fort... Kliver sedan ur badkaret som är gjort på mindre än tio minuter blåser ut ljusen inlindad i handuken skrapar jag nu golvet torkar mig fort för att sedan smörja in min vinter torra kropp....
Står nu och små hoppar och skakar på armarna och undrar hur fort jag kan klä på mig för gör jag det för fort så blir ju kläderna kladdiga av krämen.
Ja inte så mycket spa känsla i detta men lite trevligt blev det ju trots tids press och jag han ju inte sätta i proppen i badkaret heller och inga bubblor blev det...
Målning: Akryl 40 x 25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails