tisdag 3 februari 2009

Kärlek på nätet!


Efter en lång dag i möten sitter jag nu med en kopp te, jag får inte ner mera kaffe.

Hade helst velat vara ute i solen idag också men jag han med en liten sväng nere vid vattnet på eftermiddagen, det va så skönt ute.

När jag gick där och funderade lite och kollade på änderna som satt ute på isen nästan som par vis

Kom jag åter igen att tänka på mitt eget liv och ett ev förhållande?.

Frågade mig själv vill jag ha ett förhållande egentligen el trivs jag i det fria som spontan svar blir det ja det gör jag,men ibland saknar även den fria fågeln någon, önskade bara att jag fann någon som acceptera denna egenskap att låta mig vara fri i min känsla att personen är så trygg i sig att han tillåter mig att leva det liv som jag känner mig fri och harmonisk i, visst vore detta in perfektum åt minstonde för mig...


I nästa sekund kommer jag att tänka på alla nät datings, har prövat men bara en kort sväng.

Tror inte att det är något för mig, Tänk er själva om ni nu inte har detta som intresse och tror att ni ska finna det ni söker där så hyser jag all respekt för det...


Men jag blir osäker, har hört hur många jagar lyckan på nätet dom ses över en snabb fika , tar en snabb lunch ses över ett glas på krogen för att kolla om annonsen över denna person stämmer in i verklighet, är hon inte lite tjockare än på bilden? är bilden verkligen under detta decennium är han inte kortare än han uppgav sa han inte 180 han kan bara vara knappt 175 undra vad han mera luras om hm nej denna typ träffar jag nog inte mer osv görs detta om och om igen Ja, ni förstår nog vad jag menar har man sedan träffat 20-kanske 100 snabba möten vilken konstig känsla det måste bli och vem kan leva upp till denna människans som då gäller faktiskt från bägge håll, krav om den perfekta partnern som ska finnas i cybervärlden.

Jag skulle kunna utveckla detta hur långt och länge som helst, men jag vill bara säga stanna upp

se dig om kring njut lite mera så kanske den rätta faktiskt står el sitter närmare än vad man tror, önskade också att vi vågade ta kontakt med någon skön typ som man tycker utstrålar värme och har glimten i ögat och bara rör sig så rätt har dom där läckra under armarna man bara går igång på el hon har den där ut strålningen och snygga ben som du bara dööör av.

Gå fram tala om vem du är och säg wow gillar det jag ser ska vi ses över en fika? med lite tur så kanske hon / han nappar.

visst vore det roligare än att gå på snabba fika möten, för handen på hjärtat visst har det visuella stor betydelse, för vem vet vad som döljer sig bakom bilden och den fantastiska texten som gjorde att ni sågs IRL, för helt plötsligt så verkar inte texterna och bilderna ha någon betydelse utan det är när man ses som det händer i hjärtat el magen, så lägg din dyrbara tid på något bättre än att föda denna cyberkärlek som inte riktigt fungerar, inte för det flesta ialla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails