torsdag 26 februari 2009

Vår!


aaah meeen!

Nu är det så nära, våren är på gång.

När jag låg och va sjuk , så kom dom??? kärleksparet som jag har väntat på, jag har haft dom utanför mitt fönster uppe i trädet i nu 5år, trodde aldrig att jag skulle bli så engagerad i ett Skatpar som brukar boa här, men jag är deras största fan, jag oroar mig och skrattar åt deras bygg pyssel med innehållande både kärlek diskussioner tjafs och när dom blir redigt förbannade på varandra haha, när fågel barnen ska lämna boet för första gången på stapplande steg eller deras första flygtur...

Nu har vi ju inte kommit så långt denna säsong, men igår va dom åter här och kollade in bostaden och diskuterade vad som skulle ändras i deras bo för denna säsong. Jag blev både piggare och glad att våren är bra nära nu.

Tyvärr har jag ingen bild på dom, men jag har denna som jag tog på kanarieöarna i dec när jag och en väninna praktiskt taget var ensamma på playan förutom detta kärlekspar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails