fredag 6 februari 2009

Min Benz!


Nu har jag iallafall beställt besiktningstid till min gamla Mercedes Benz, en vacker men ack så trött bil den går inte fort den inte, men att crusa med är den perfekt en typisk stads bil haha, annars så får man hålla sig på sin höger sida för omkörning med denna bil måste övervägas länge och du måste veta att du hinner under en nerförs backe för börjar det luta uppför ajajaja då blir det lite pinsamt för då börjar bilen man försöker ta sig förbi, att köra om dig igen fast då på din höger sida ja tänk er själva.

Men mitt hjärta säger att han ska få en chans till, för jag älskar att köra bil hade tänkt mig att göra mig av med den nu inte sälja utan köra till ... Det är inte så enkelt att sälja en bil som endast kan köras på 98 oktan för annars surar han till och går ändå sämre hahah och nu förtiden så har de flesta mackar slutat med 98 oktan det har väl med miljön att göra, och inte så bra sälj argument heller. så jag tycker inte att den ska ut på annons utan den ska få åka till, ja ni vet var(vill inte säga det så högt)när den har gjort sitt hos mig.

3 kommentarer:

  1. Åter igen en vackert foto, du måste ha en ganska bra kamera och en stor dos talang!

    SvaraRadera
  2. jag menar ett vackert foto, inte en vackert foto:)

    SvaraRadera
  3. Tack för komplimangen, blir glad...:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails