lördag 7 februari 2009

Korrekturen!


Sitter just nu och små ler och även skäms lite hmmm så här på lördags morgonen.

Vill inte gärna ursäkta mig men jag blir nog tvungen förlåt alla kära läsare jag vet att det dyker upp lite stavfel ibland och jag vet hur jävla irriterande det är men när jag sitter och skriver så blir jag "ivrig" och bara skriver på utan att stanna till andas in lugnt läsa om texten och då hinna fixa till detta innan texten publiceras jag ska skärpa till mig lovar det. Jag blir själv så irriterad när jag läser andras texter och finner stavfel, När jag gick i skolan så hade jag lite svårt med stavningen som så många med mig, men det har blivit bättre men jag kan stava fel av gammal vana tydligen men när jag ser det nerskrivet brukar jag kunna se att det är felstavat ha ha.

Man kan ju inte vara suverän i allt :).

Här får ni en blombukett och håll ut kära läsare jag blir bättre hoppet är det sista som sviker än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails