torsdag 1 oktober 2009

Tvättdag!


Frukosten avklarad, tvätten packad och står i hallen och bara blänger på mig..

Det är som vi aldrig är sams, jag hatar att gå i tvättstugan, bära och kånka slita och släpa.

Men när man är klar så är det som att gå till tandläkaren -Oj, det gick ju bra det här, det va ju inte så farligt..

Vill gärna ändra min tvätt tid ett par gånger men till slut måste jag ju gå, jag har haft en egen tvättmaskin men jag tyckte att en av mina söner behövde den bättre, tyckte att det va lite trångt i badrummet med den stående där så han fick ta den, inte för att jag ångrar det, men va f..n.

Ska kolla idag om det finns någon liten smidig och billig tvättmaskin för det är inte kul detta.
Idag hade jag velat strosa med kameran under armen och ett äpple i handen och njuta i det vackra höstvädret...
Men skyndar jag på nu och inte sitter här och tjurar så hinner jag nog det också!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig såååå mycket!!
    På den där bilden är du ju så himla söt!
    Jag älskar den och kanske snor den till mitt blogg-inlägg en dag! hehe.. sötnos där!
    Love you ;)

    SvaraRadera
  2. Asch då ;)...Tack min bästa,saknar dig också min älskade vän, men snart kommer jag.
    kramen love you

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails