torsdag 29 oktober 2009

Hallowen klart!


Ja, helgen är bokad nu!!!!

Tänker bege mig till stor staden, det va nu ett tag sedan man va ute där och bara hade det så där super kul och härligt, längtar massor, ser fram mot denna helg... Det enda som kan stoppa mig är ju en ev cold eller nåt annat trist, nu är bara ett problem som måste lösas ?vad ska jag ha

på mig? jag tycker inte jag ska behöva spöka ut mig mer än jag redan är i verkligheten?! För att det förväntas av en på Hellowen, ja menar från häxa till en annan häxa eller vampyr? ska va blodet då som jag normalt inte har rinnandets längs mina mungipor...

Ja lämnar detta problem så länge...
Har just nu avnjutit en lätt middag efter en underbar dag där även solen har tittat fram då och då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails