lördag 10 oktober 2009

Tiden är för knapp!

Sabina och jag slängde på oss kläderna bredde ett par smörgåsar, inhandlade kaffe och Te på ett café, Sabina i tjocktjock tröja och bandada men med sidenskor och jag i för stora stövlar och handskar, mot skogen med Tindra och Frans i våra hasor..

Igår filmade vi detta men nu när jag ska lägga upp denna lilla video så skiter det sig,tror att det beror på att jag har lite bakrundsmusik och som ni vet upphovsrätten osv...Den blev så rolig tack vare musiken dess värre, och det känns inte så kul att bara visa videon, så nu sitter jag här och flurar hur jag ska ordna till det...

Men bilden jag visar är när vi riggade upp kameran i en rönn så att vi bägge fick va med på bilden för en gångs skull, bra med självutlösare ibland.
Vi har faktiskt så himla kul när vi ses, tiden bara rann iväg...

Efter att Sabina hade åkt hem satte jag mig och pysslade med bilder och videon, det blev en lugn skön kväll med Idol i bakrunden..

1 kommentar:

  1. Ja det hade vi.. :)
    så härligt :D

    Pussar och kramar från mig och Tindra till er <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails