tisdag 13 oktober 2009

Första snön!


Jag hinner inte mer än börja komma på benen efter att ha legat i ett par dagar i migrän, ska njuta av mitt kaffe och försöka vara glad att detta skov för denna gång är över, sitter med ett ljus tänt i vardagsrummet och tittar på the voice.

Och lyfter sakta min blick mot fönstret, -Nej, ropar jag lite små högt (så frans kommer springandes och tror att det gäller honom) det är inte sant!!! det snöar jaha nu är det dax, i nästa sekund sitter jag och tänker på när det startade förra året och jag tror det va 16 okt, men jag är inte hundra, ska kolla i min gamla almanacka.

Nu ska jag försöka få i mig nått att äta sedan ska jag i alla fall sätta på mig ordentligt med kläder och ta mig ut på en sväng måste få rör på kroppen stund och fram för allt få andas in lite frisk luft..

3 kommentarer:

  1. Burr , redan dax alltså.för det vita helvetet .. känns som det inte va länge sen sist.. suck..

    SvaraRadera
  2. näää, usch.. Skönt där uppe i fjällen men här kan det gott vara barmark..

    SvaraRadera
  3. jag tycker att det kan vara vitt, men då ska det vara vitt också, inge blask.. det går bort...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails