onsdag 21 oktober 2009

Norrtäljeviken!

Skulle haft tvättstugan idag men efter mina måsten så kom Natalie förbi hos mig hon orkade inte va i sin lägenhet pga att det va renoveringar av badrum i hela huset, så hon höll på att bli skvatt galen haha plus att det va hennes lediga dag, och detta ledde nu till att jag fick för ovanlighetens skull ändra min tilltänkta tvätt tid klockan 11.00 hmmm ja inte va det första gången jag hitta en anledning att ändra den tiden. Så vi tog en promenad längs viken...
Helt underbart väder


Men kyligt har det börjat blivit, trots att klockan hade passerat 11.oo så fick vi börja med att skrapa rutorna på bilen...




Löv tunn is har redan börjat bildats på viken..


Men det va nästan surrealistiskt vackert och det bet faktiskt lite i kinderna när inte solen va framme..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails