lördag 31 oktober 2009

Min kväll!



Ah meeen!
Sitter här och funderar, lyssnar på körslaget i bakrunden....Kan man leva ett fantastiskt liv
så ska man inte hålla det för sig själv?!
Så , nu delar jag med mig av mitt liv i kväll...
I alla fall håller jag mig till färgskalan , Se bild ..
Den matchar liksom kvällens tema!!!
Börjar bli läckert sotig om ögonen efter en hel dag med min eyeliner som nu har börjat lägga sig neranför ögonen, läpparna är kanske lite i mattaste laget även lite smala så jag får väl äta ett par tomater så blir dom kanske lite fylligare och rödare vad det gäller håret så är det i skrivande stund skapligt frizzy så om ett par timmar så är jag nog fit for spöket laban (Frans alltså) vår kvälls prommis hohuoo eller hur man säger, får nog träna på detta hmm.

Önskar er alla en super Hallowen mina läsare hoohooo (nä det låter inte bra att säga så) haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails