onsdag 21 oktober 2009

Egen tid med Hugo! I Norrtälje


Vilken härlig dag jag har haft, jag har för första gången varit lite barnvakt åt min älsklings Hugo.
I nästan 1 timme, medans hans mamma min kära svärdotter Jenny va till hårfrissan , så fick Hugo och jag våran första faktiska egen tid, Jag va lite nervös innan om jag ska vara ärlig, men jag tycker nog att vi fixade detta galant utan att Mamma Jenny va med, det roliga va också att Hugo va vaken under nästan hela vår prommis tur runt Norrtälje och vi kunde liksom små snacka och gulla och flirta med varandra, ja, så där som man bara kan göra med sin farmis!!!

Här gick vi bland annat vid och runt Norrtälje ån



Gata upp och gata ner över och under broar



Vi va även förbi Apoteket och hejade på Marika och Daniel som jobbar där, nu vet inte jag om Hugo tyckte att detta va så spännande ? men jag tyckte det va det....



Ingen direkt folkstorm i Norrtälje denna dag, dom flesta höll till runt Systembolaget och HM, det är i dessa kvarter man ska hänga en vanlig höst dag i norrtälje annars är det inte mycket folk i rörelse om man vill heja och prata en stund så är det faktiskt ganska så ensamt i resten av stan...
Bilden på Hugo tog jag inte idag utan när han fyllde 4 mån 24/9.
Bilderna på vår lilla stad är så gott som dax färska nämligen igår...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails