onsdag 14 oktober 2009

Stukad dag!


Stukad dag igen...

Jag har allt lite bakfram, kan bero på att jag drömt så mycket i natt allt mellan sex drömmar i och för sig så va det helt ok, men sedan så har jag drömt en massa annat konstigt och små stökigt kan bero på filmen jag såg sent i går kväll annars så beror det på min humoristiska bråkiga hjärna...

Man stryker sig över pannan på morgonen och vet bakom människans pannben Simmar den mjuka hjärnmassan

Utvecklings resans autopilot

Proteinfestivalens krock kudde mellan ting och tanke.

Nä , åter till verkligheten hoppas att dagen avslutas i ett perfektum..

Ska ta bilen handla mig lite fika och åka ut till en skön plats och bara andas

njuta och små frysa en stund.

1 kommentar:

  1. låter härligt vännen... en riktigt höstdag, kallt men lite sol tittar fram hehe

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails