fredag 9 oktober 2009

Middagsgäst!


I går så kom Sabina hit vid 1900 tiden vi åt en middag tillsammans, även efterätt hade vi äppelpaj och godis och skulle hinna både prata, måla lite och ta lite bilder, skratta mysa till TV:n, kolla film, mycket man ska hinna på en kväll!!!

Det va så länge sedan vi, bara hon och jag sågs bara vi två, i sommars när vi bägge va lediga så skoja vi runt och va ganska kreativa men nu när vardagen har satt in så rinner tiden i väg, så i går kan jag bara tala om att vi hann inte med alls på långa vägar det vi hade tänkt, det blev mat med dryck och en massa prat och sedan tog vi ,lite bilder och sen va klockan halv 4, då tog vi och ställde lappen mellan oss i sängen varsin hund på armen och kollade på Filmen:Bakfyllan.

Tack och lov så har vi bägge sett den för Sabina slocknade (och sover även i skrivande stund) efter ca 5 min och jag pallade kanske i 15 min, men filmen tuffade på och vi snusade och sov..

3 kommentarer:

  1. Underbart!! Gillar fortfarande hur du skriver & är så glad att ni äntligen fick er lilla stund tillsammans.. Fast ni kanske inte hann med alla tusen grejer hehe puss puss tjej

    SvaraRadera
  2. verkar som ni haft en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Tack för en underbar middag med ett underbart sällskap :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails