onsdag 14 oktober 2009

Frans Spa dag!


Han är för härlig...
Frans alltså, han gillar inte att man plåtar honom i dålig dager..
Men älskar annars kameran.
Han är nog lika fåfängd som så många av oss andra två benta, jag har torkat golv och dammat lite och efter att vi hade varit ut i dag på en liten skogs sväng så tyckte jag att han nog behövde bada lite, något han faktiskt älskar men att behöva visa sig så här ??? inte kul, klart sur blev han när jag bad honom vänta lite så jag kunde hämta kameran!!!!
Han har lite speciella krav efter ett bad, först frotteras lite halv torr med en stor handuk, efter att jag satt ner honom på golvet springer han raskt till skåpet med lever snittar ställer sig på bakbenen och dansar och tycker att han är värd lite godis ok det kan man ju bjuda på men sen startar ett lopp runt bostaden på ställ i kurvorna och torkning på mattorna där han drar sitt huvud längs hela mattan, ok nu borde det va klart för att slänga sig i soffan nääää inte Frans då studsar han upp i min säng och sätter sig mitt i mot lilla bordet där ligger min hårfön och kommer inte jag inom 1 min då små hojtar han på mig några gånger för att tala om att han är redo för att bli snygg i håret och framför allt varm tror jag, krävande kille som vet vad han vill ha. Så snygg nu efter torkning ujuj..Dagen har varit bra och det känns som jag har hamnat rätt efter förmiddagens känsla, nu blir det kvälls fika framför tv:n

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails