torsdag 15 oktober 2009

Kväller!


Ska försöka komma i säng i skaplig tid i kväll, har bäddat rent dragit fram dammsugaren igen men av någon outgrundlig anledning ligger den som en koloss mitt på hall golvet blockerar faktiskt alla tre vägar jag har där, står man vi ytterdörren och tittar in så visar den sig för ev gäster att ta mig kör med mig lek med mig gästerna skulle nog känna sig så välkomna?! som tur är så har det inte kommit någon gäst idag, så den ligger där utslängd i dess fulla längd med en kropp och en viss typ av armar och ben (för jag är ganska mager om bena tillika om armar och hals)...

Det jag ville komma fram till va att är jag på toa och ska till vardagsrummet så snavar jag över denna ska jag till sovrummet så snavar jag över denna ska till kontoret så snavar jag över denna.. Kliar mig lite i huvudet och undrar hur länge ska den ligga där och glo??? Varför dammsuger jag inte klart? eller varför ställer jag inte tillbaka den i städskåpet?.

-Vet inte, kanske jag testar hur många gånger jag lyckas kliva över utan att snubbla? för det händer ju inget annat spännande i kväll, så man tar vad man har för att få ett litet äventyr...

Nu har den fått några timmars chans att skapa lite drama och nu ger jag upp det har inte hänt nåt så nu åker den in i skåpet för denna gång, själv ska jag ta mig en dusch och koka lite grönt skönt te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails