torsdag 15 oktober 2009

Ingen titel alls!

Helt fantastiskt väder , åkte som jag brukar göra ut en sväng med Frans, bla åkte jag förbi våran ena vårdcentral vi har två stycken, detta va vad som mötte mig vid den ena kööööö för att få svininfluensa vaccin..Och mycket bilar som jag fick tråckla
mig förbi, Det kändes lite väl ruggit detta.."Pesten" är här ungefär, men jag står fast för mitt beslut att jag vågar inte vaccinera mig.

Jag tänker inte i detta inlägg gå in mera på detta men det finns ett inlägg sedan tidigare om du inte redan har läst det.


Det strider också mot allt, att propagera som dom har gjort om detta man ska tänka på att flera människor får skörda med sina liv vid våra varje år influenser än denna kommer att göra så man önskade att det fanns lite proportioner, men när ekonomin är inblandad så blir det ju lätt så här dom har ju tagit hem 18 milj sprutor hm, ja och vad händer nästa år när man inte har fått immunitet mot detta virus hur sjuka kommer folk att då bli?!?! Otäcka tanke.. Det värsta är , att jag som är så rädd för sjukdomar är i dag räddare för detta vaccin!!!!!!



Efter att jag hade tagit mig förbi allt folk, parkerade jag min bil linda in mig halsduken och travade bokstavligen iväg mot strömmen, mot mina nya äventyr...

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails