söndag 25 oktober 2009

Marika och jag i svampskogen!

Lördagen gick i svampskogens tecken, Marika och jag begav oss in i stor skogen, jag orkade inte bära med med mig kameran denna dag, men Marika tog med sig sin.















Vi hittade några jättesvampar som va så stora att Frans kunde nästan gå under dom

Denna lilla röda otäcking bodde tillsammans med några likadana, har nu i dag försökt få fram va det va för sort på Internet, men jag vet inte vissa va riktigt blodröda vackra men såg riktigt giftiga ut, vet du vad detta är? skriv då gärna en kommentar. Efter vårat svampsök som pågick i några timmar avsluta vi detta med ett resturang besök på pressbyrån!!! vid stora torget. Var sin korv med bröd och en stor kopp kaffe, här ser ni att Marika sitter och hänger vilar sina trötta ben i sina nya fina lika som mina stövlar, vi liksom tillhörde varandra så där som par brukar kunna se ut på camping platsen -Ja, med lika träningsoveroller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails