torsdag 8 oktober 2009

Uppe tidigt!


Gick upp tidigt i dag halv 6 , varför? ..

Kan man undra, -jo, ja har lite att pyssla med och dagens ljus är ju lite kort nu på denna sidan av året men jag fick sitta och morna mig i kökslampans sken ganska länge innan solen klev upp i horisonten...

Det va så vackert.
I dag håller jag på att fixa min studio igen som har legat nere under en tid, känns åter jätte kul och ny inspiration börjar så smått flöda i min kropp.
Nu har jag slitit i några timmar och känner mig stel i nacken så jag tar en paus nu och Frans och jag åker nog ut och går en långis man får passa på nu för idag blåser det inte och solen skiner för fullt det är ca +10gr ute ganska så perfekt för en lång skogs sväng..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails