fredag 23 oktober 2009

Ingen mys morgon!

Starten på denna dag går inte till myshistorien, jag som bokstavligen hatar stress på morgonen.
Har faktiskt lyckats med detta, måste nu försöka omprogramera mig lite, andas slappna av och liksom ladda om för att inte denna känsla ska hänga kvar hela dagen...
Ska träffa Natalie klockan 16 vi ska äta en bit mat på Kina Resturangen och göra upp vår affär
som vi har?!..

I veckan köpta jag en ny Öppen spis sådan där man kan elda
i med någon typ av rökfri vätska.
Så härligt, Jag hade en annan modell tidigare som nu Natalie har köpt av mig elektrisk med flames och värme fläkt hög mys faktor men jag har haft den ganska länge nu och skulle vilja ha en sådan här jag nu har köpt...


När Natalie och jag hade monterat ihop den så hällde jag vätska i alla tre kopparna och tände på och herre guuuud va det brann haha!!!! Och j...a va varmt det blev, så jag kan bara säga det att en kopp med vätska i mitten räcker gott och väl...



Nu ska jag ta en snabb dusch frukosten är avklarad och så hoppas jag att jag känner mig lugn och lyckligt harmonisk sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails