onsdag 28 oktober 2009

Godis sugen!


Klockan är snart natt, har varit ut och gått en lång sväng med Frans..

Kokat mitt te som jag brukar till sena kvällen , sätter mig till ro vecklar ihop mina långa ben och då ,just då händer det som inte får ske???

Godis tarmen börjar hojta hallå Nettan vi vill ha godis hallå, nuuuu tvärt!!!

Jag vänder på mig knölar ner min kropp igen, försöker åter titta på TV:n och blåser lite försiktigt på det varma teet dricker lite med slutna ögon försöker intala mig att detta skov går strax över för att i nästa sekund tänka ut om det finns något smarrigt som jag har glömt i något skåp hmmmm, reser mig upp för att gå och titta näää inte en endaste liten segråtta, så det är därför jag slog igång datorn här på kontoret för att dricka mitt te och försöka komma över detta med godis och liksom fokusera på att det snart är dax att krypa i säng, men man blir lite små stirrig när man önskar att man hade en liten godis bit att njuta av framför TV:n en helt vanlig onsdagskväll i slutet på oktober ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails