måndag 26 oktober 2009

Dagens blues!


Kaffet vid min sida, sorterat lite bilder och försöker att få denna vecka att kännas kul och inspirerande, men jag fastnar lite i bilder över sommaren som va för kort men så härlig, snart är det dax för den månaden jag faktiskt tycker minst om på hela året, ska försöka att plocka in den full med en massa kul upptåg och små äventyr i skrivande stund känns det inte som det räcker med mina dagliga picnicar och skogsturer, har börjat fundera över om en resa under en vecka till värmen kanske kan hjälpa mig igenom november månaden...
Nu, ska jag utan att ändra min tvätt tid faktiskt ta mig till tvättstugan och varva detta med måsten så som pappersjobb..
Bilden: Sabina går längs en naturstrand i Vaxholm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails