lördag 17 oktober 2009

Dagens lust!


Godmorgon alla! Starten i dag går lite segt , är inne på min andra mugg kaffe...
Funderar lite över vad denna lördag har att erbjuda, Frans ligger fortfarande och sover. Så det är ingen panik att springa ut med honom, Ska lite senare i dag möta upp en väninna och ta en lördags fika på stan, se på alla människor som bara måste ut och lördags handlar sina måsten . Idag behöver inte jag någonting annat än att slippa oro över alla måsten...
Planer till kvällen finns, men vi har inte bestämt oss än om vi ska gå ut och skaka loss våra kroppar, det skulle vara jätte roligt att se och lyssna på ett gamalt lokalt band från förr som har en reuinon spelning i kväll mao en nostalgi tripp på hög nivå, alla kommer nog att vara där alla som på den tiden stod och bara älskade dessa killar, och den tiden när alla va på plats, och pinka revir över sina favvo killar/tjejer i stan vare sig dom va ett par eller rädslan för att inte få de tilltänkta ragget för kvällen för -oj , nej f..n nu är hon här också j...a skit hon är ju efter samma kille som jag, Usch va jag hatar henne osv....
Tänk om det är samma visa och känslor i kväll?? när alla samlas fyllan kommer Mannish boys drar igång sina låtar känslor börjar flöda, denna kväll kan gå till historien om att allt är precis sig likt bara lite äldre bara lite tröttare och bara lite gråare i håret, hahaha...
Kanske värt att titta in på spektaklet.

3 kommentarer:

  1. Gogglade på Mannish Boys Norrtälje och kom till din sida! Vet inte om du var på Havspiren och tittade på spektaklet. Jag lirarade där och kan bara säga att jäklar vilken nostalgitripp det blev, så mycket glatt folk som man inte sett på sååå länge! Skitkul :) Vi lirar igen nu på juldagen hos Twin Club. Får se om det blir samma glada stämmning :)

    Hälsningar Claesson

    SvaraRadera
  2. Tyvärr fick jag inte möjlighet att uppleva er spelning på piren, men ev så kommer jag att få se och höra er på juldagen.. ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails