tisdag 20 oktober 2009

Ny vecka!


Har hängett mig åt TV:n i kväll varit små sugen på allt möjligt, nu hade jag inte så mycket gott hemma så det blev bara te och ett par ostsmörgåsar (hårdingar)..
Så jag skrev en inköpslista skönt att ha med sig när man handlar i morgon för är jag små hungrig när jag handlar så är jag inte fokuserad på det rätta sakerna nä gott ska de va...
Och hem kommer man med bara sånt man helst borde bara äta på helgen .
I dag va jag in på mio möbler och blev så inspirerad, skulle bara titta på ett litet bord men jag travade runt länge och väl och inte va det bara ett bord jag skulle behöva?! Så mycket nytt och fräscht, ska nog ta och köpa en triss lott i morgon haha...
Annars har denna dag flytit på som en alldeles vanlig lite grå måndag.
Det finns inget ointressant ämne, det finns bara ointresserade människor.
:Chesterton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails