fredag 30 oktober 2009

Vackert 30 oktober!

Varför inte ta vara på denna dag? Så det gjorde jag..Stuvade in mig själv och Frans i bilen jag hade dock ett par ärenden ner på stan först och det önskar jag inte någon denna galna dag för det va som f..n va lös så mycket bilar som kom från Stockholms hållet så jag kom nästan inte ner på stan, hade jag inte varit tvungen att handla åt min gamla vän och kollega som ligger med gipsat ben så hade jag klart stannat på min sida om stan..
Jag blev så trött på allt folk så jag handla inte åt mig själv, utan bara gjorde det som va tvunget sedan åkte Frans och jag tillbaka till vår sida om stan..


Och gick runt bla tog vi svängen runt Borgmästarholmen och runt kärleksudden och all irritation jag hade lagrat på mig bara blåstes bort


För åååå vilken luft och magiskt väder, hmmm kändes faktiskt toppen efter bara 10 min vandring, tog några bilder, det som fattades va faktiskt min lilla picnic som jag brukar ha med mig, men ljuset och luften och framföra allt färgerna fick mig ganska nöjd ändå.


Frans bara älskar när löven knastrar och far runt hans ben och sprang gjorde han som en liten tok, nu är vi åter hemma och vet att senare måste jag ta mig till affären, men det få bli strax innan Idol börjar för då kanske det har lugnat ner sig i affären...




2 kommentarer:

  1. Ja det var en vacker dag idag...tog en långpromenad med Thomas o David och bara njöt av det vackra runt omkring..Det är svårt att förstå att det snart är november..

    SvaraRadera
  2. Ja, man måste passa på att njuta.Löven kommer nog inte att va kvar på träden så många dagar till..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails