måndag 15 juni 2009

Varför skriva att man är less?!


Jag har sten ruttnat...

Helgen, har jag legat i migrän detta j..a helvete ätit de sista av penicillinet (Borelia). vad är det jag ska lära mig? brukar jag tänka när allt går eller känns fel...

Ingen har pysslat om mig alls = självömkan?!!! Visst är det kul att läsa om detta ämne?!
Frans har inte kommit ut i skogen.
Mat? -nä, kan inte fixa det när man mår så här, fördel?= man behöver inte banta när man har migrän kroppen fixar detta själv.
Men jag vill ändå inte visa mig i detta skick, så då får man ligga själv...

aaaaa Regn rusk också, snälla snälla jag vill bara få vara frisk och ha lite värme här hos mig?!


Är det så mycket begärt hallå ...

Ta vara på livet för sedan går det utför med en jävla fart.


Men som det sägs efter regn kommer sol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails