söndag 7 juni 2009

Handledning åt körkortstagare!


Kanon eller?

Jag är såå arg!!!! grrrr...

Idag när jag åkte motorvägen hem så höll jag bokstavligen på att skita i brallan ( men jag gjorde det inte).

Jag blir tajt om körd av en nyare modell av bil som nästan satte sig i knä för att sekunden efter

gira in till min vägbana och då höll hon på att ta med sig min front?!?! ÖVNINGSKÖRNING
stod det på skylten på bilen.
Kanon att träna omkörning, ja det tycker jag -men, är man handledare åt en grön chaufför som får man väl för helvete se till att upplysa om att innan du kör in framför bilen du just kört om borde titta i bakspegeln och kontrollera att du ser hela bilen du körde om i den, va f..n...

Kunde ha kostat oss livet...

Jag vill med detta påminna alla handledare att ni har ett stort ansvar och ska ta hand om och framför allt utbilda din elev .
Annars så kan du faktiskt överlåta detta jobb på proffs som både har utbildning och kunskap och betala den slanten för att slippa ha liv på sina samveten...JÄVLA PUCKON så arg är jag.

Hade jag haft en bättre och nyare bil så hade jag kört efter och tagit ett snack med handledaren framför allt.
För då om inte annat så hade dom nog bägge lärt sig detta för hela livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails