torsdag 11 juni 2009

Kaffet är slut!


I morse vakna jag nästan som i panik aaaaa.


Hade drömt att kaffet tog slut inte bara här hemma nä i hela världen, ingen för varning alls.


Så panik hade brutit ut i affärerna och alla ville hamstra dock fick man bara handla ett paket per familj,katastrof larm utlystes , folk grät på gatorna oron va stor folk va arga på politikerna som inte hade varnat om detta, så när jag vaknade i ett ryck och konsterade att det bara va en dröm och kunde hasa mig ut i köket och koka mitt morgon kaffe som vanligt och bara få sätta sig och hänga och glo lite på godmorgon på TV4 och framför allt kolla väder prognosen och bara få morna mig , känns ju bara så bra..


Tänk va tokiga drömmar kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails