måndag 15 juni 2009

Med mat i magen!


Efter att jag skrivit det förra inlägget , tog jag bilen och Frans ut i skogen, gick en lång sväng trots att skallen va mer under armen och det små regna så där skönt du vet, när man nästan inte blir blöt bara ett stril av droppar som lägger sig i ansiktet som ett skydd...

Efter att jag hade gått i bara 10min så kände jag mig på bättre humör och hoppet att återvända började in finna sig.

Åkte sedan hem och tillagade mig en god middag som du ser bestod av färsk potatis och köttbullar med gräddsås.

Ja, kan bara säga att guuud va en promenad och en måltid kan göra med både kropp och själ.

Så nu vill jag inte ha tillbaka skallvärken på bra länge (glad om det varar i 1 månad) innan nästa ras.haha

2 kommentarer:

  1. gott det ser ut tjejen! mm gräddsås

    SvaraRadera
  2. Smaskens.. tänka om jag hade ork att laga mat !

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails