torsdag 4 juni 2009

Powerwalk!


Vet inte om jag ska dra på mig ett par lång kallingar eller något annat varmt och något som står i mot kyla och blåst? på vintern inga problem

men nu? i Juni vill jag få behålla värmen...

Sitter just nu och väntar på att Frans och Tindra ska behaga vakna till liv och ha lust med den dagliga skogssvängen, dom har bara varit ner för trappen några gånger idag och sedan raka vägen in i värmen i sängen, ja menar borde inte dom vara mer sugna på att få springa av sig än att jag ska tycka att det så dö kul att göra det i ur och skur?.

Jag tycker att det är så kul, när jag väl har fått upp värmen och helst har kommit hem eller fått belöna mig med en picnic då älskar jag detta...

Så nu drar vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails