tisdag 9 juni 2009

Inflyttning!


I går körde jag hem Tindra till Sabina och Jerry.

Jag blev kvar hela dagen Sabina och gick och fikade och provade kläder i en butik som säljer bla Odd Molly aaa man ville ha så mycket...

Under tiden Jobbade Jerry lite, jag skulle stanna tills han va färdig för att sedan köra hans saker från sitt gamla boende till nu deras nya gemensamma hem, jätte fin lägenhet...

Åkte även en sväng till Arninge och inhandlade städ prylar och annat smått man behöver i sitt nya hem.

Åkte hem mot Norrtälje vid 21 tiden och va då sååå trött efter en lång dag i Vaxholm, men vi har haft det så kul och mysigt kände mig nöjd och glad.

2 kommentarer:

  1. En jätte mysig dag tillsammans med dig o så tog du med dig värmen från norrtälje :)

    SvaraRadera
  2. Tack min bästa!
    Med dessa värmande ord kommer jag gärna igen...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails