onsdag 17 juni 2009

Balkong fika!


Här är en lite bit av min balkong i solens sken, jag är seg idag har suttit och hängt här ute länge nu, det börjar bli dax att kliva in i duschen och ta sig ut...

Sitter och funderar över kläder man ska ha på sig på midsommar, kollade vädret i dag på Tv:n det ser ju ganska lovande ut men dom varna för lite skurar men ska man vara i skärgården så kanske man klara sig så frågan är? skorna är ju klara men blir det byxor eller klänning hm om detta tvistar jag nu med mig själv om ....

1 kommentar:

  1. du hittar säkert nåt att ta på dig, synd att jag inte är där och kan kolla vad du har för fint i garderoben ;)men en tjej som dig kan ta på sig vad som helst alltid lika vacker om det skulle vara så en svartsopsäck :)

    kramis!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails