fredag 5 juni 2009

Ingen fest på lördag!


Jo, lite om kroppen vill så kommer jag nog att ta mig ut en sväng i morgon.

Fast det blir lugnt ingen alkohol, nu hade jag väl inte planerat att dricka i helgen eftersom jag inte så ofta dricker alkohol men bara vetskapen om att man inte frivilligt väljer känns så trist.

Eftersom jag äter penicillin så blir det ingen whisky i morgon på Custom bike show men jag kanske tar mig dit i alla fall på festen det är då man kan träffa gamla vänner som man inte träffar annars och som man faktiskt har känt sedan man inte va torr äns bakom öronen...Å då snackar vi länge !!!!.

Så med Ramlösa i handen är det bara att dansa loss och krama om gamla vänner vem vet man kanske kramar om någon ny i bara farten hmmm.
Nu är det dax för middags fix börjar bli små hungrig men jag är tillbaka till kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails