torsdag 11 juni 2009

Lyckligt ovetande!


Har nu kommit ur duschen och med blött hår står jag här och med ett leende på läpparna har än inte kommit in i garderoben för att se va jag ska sätta på mig???

Har varit ut en sväng tidigare och kom då fram till att jag va för lite klädd och nu något senare står jag och kliar mig i huvudet och har faktiskt inte en aning, nu är jag lite av den frusna typen men samtidigt hatar jag att svettas såå vad göra? -jo, det jag gör just nu, kokat mig en kopp kaffe till och skiter i kläder just nu.. Jag ska inte bege mig ut förräns vid 14 tiden så jag fortsätter att avvakta vädret och får fokusera på fika och torka håret så länge.

Du ser vilka problem som kan dyka upp när man är ledig...

1 kommentar:

  1. haha det är jobbigt det där med klädvalet, jobbigt om det är för kallt och jobbigt om det blir för varmt... det är ju nåt man tänker på varje dag kläder. men jag hoppas du fick fram nåt riktigt bra från garderoben :)

    take care luv <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails